LowEndBox

Hosting Websites on Bare Minimum VPS/Dedicated Servers

HostSlayer – 2GB RAM Pure SSD plans w/ unmetered BW from $6/mo!!!

Tags: , , , , , , , , Date/Time: February 11, 2018 @ 11:00 pm, by Nick

Ralph from HostSlayer just sent over an offer and we’re pleased to feature these guys as it has been a while! They’ve been around for two years or so, and with this offer are proud to offer up their new pure SSD line to us! They also mentioned they were just acquired by HostSlim which has a decent track record around here so we wish them the best of luck!

They’re a registered company in the Netherlands (52966887) and their WHOIS is public. They accept PayPal, Credit Cards, Bitcoin, iDeal and 50 other alt-coins as methods of payment. You can find their ToS/Legal Documents here.

The offer below also comes with unmetered bandwidth!

In their own words: 

Here at HostSlayer, we know that running a website smoothly and efficiently is important to our customers. Regardless of the type of website you own, we can help you with high quality hosting. It doesn’t matter whether you’re running an entire business or you just have a website to blog your adventures. We have Virtual Private Servers and Dedicated Servers, so you can choose the perfect option depending on the size of your site. You’ll have a difficult time finding a better deal anywhere on the web!

Apart from great prices, we guarantee 100% uptime for your website and we offer 24/7 technical support. Work on your website at 3am or 3pm and we’ll be on hand to help if you get stuck. And don’t worry if you need to upgrade later on – we’ve got that covered too!”

Here’s the offer: 

2GB Pure SSD

  • 2GB RAM
  • 2GB SWAP
  • 2 x vCPU
  • 40GB SSD
  • UNMETERED Traffic
  • 1Gbps Uplink
  • 1 IPv4 & /64 IPv6
  • OpenVZ + SolusVM
  • $6.00/month
  • $48.00/yr
  • [Order Now] (Coupon: LEBHSLAY)

Network Info:

Datacenter Name – Choopa
Piscataway, New Jersey, US
Test IPv4: 192.152.0.202
Test IPv6: None
Test file: http://lg.hostslayer.com/ LOOKING GLASS
Host node specifications:
– 2x Intel Xeon E5-2640 CPU
– 64GB RAM
– 4x 1TB SSD’s
– Hardware RAID-10
– 1Gbps Uplink

26 Comments

  1. Might be nice to offer a west coast option…

    February 13, 2018 @ 12:50 am | Reply
    • We are working on that indeed. Netherlands location will be added as well.

      February 13, 2018 @ 8:31 am | Reply
      • Will Holmes:

        I recommend the west coast location as well. Plan on purchasing services and hoping to have the option to transfer services when available.

        February 13, 2018 @ 12:09 pm | Reply
  2. Hans:

    really looking forward to this.
    just paid via PP, invoice still marked as unpaid and PS is pending (of course)

    February 14, 2018 @ 12:33 pm | Reply
    • Hello Hans,
      Thank you :) Did you open a ticket about this with your invoice #?

      February 15, 2018 @ 3:18 am | Reply
    • Hostslayer:

      I see it was solved for you Hans

      February 16, 2018 @ 4:39 pm | Reply
  3. I wish I could recommend these guys, but based on the flat out incompetent support, can’t say as I can.
    Ordered a server 12 hours ago

    First thing I noticed? Solus login not working. Great, it happens

    Opened a ticket

    Waited 5 hours for support who gave the stupidest response ever:
    “Are you using username/password”
    SERIOUSLY… I had to wait 5 HOURS for someone to basically parrot back to me what I KNEW I should be using? Come on now. This from a “general manager”

    This has to be the slowest one man operation I’ve ever seen in my life. Didn’t bother fixing the problem, didn’t bother verifying anything, simply just parroted back “Oh, you should be using this”.

    February 15, 2018 @ 2:13 pm | Reply
    • Tom, there’s been numerous replies on your ticket from different people. “One man show” doesn’t fly here. It has all been resolved for you. Your request was in the night, which caused a delayed support reply. I feel you have a wrong understanding of the quality we offer. I hope you will soon try it again. Have a great day!

      February 16, 2018 @ 10:44 am | Reply
      • “It has all been resolved for you”
        Yeah, you “fixed” the problem, 30 hours later, AFTER your ridiculous “are you using x/y” reply (rather than testing x and y yourself)

        “Your request was in the night”
        So? The internet doesn’t shut down at night. There’s no excuse for delaying someone’s request “at night”.

        “I feel you have a wrong understanding of the quality we offer”
        No, I have a perfect understanding of it:

        Poor support (as in, can’t actually be bothered to verify that the problem exists the first time).
        SLOW support (as in, 2 tickets took well over 5 hours to get an initial support response)
        RIDICULOUS support (as in, we’re going to “uncancel” your cancellation request, make you jump through the hoops again)
        PATHETIC administration (as in “we’re just going to not verify that things are setup properly”)

        The issue is not with my understanding of your services, or your company. It’s pathetic, slow, ridiculous, and hires a “general manager” that could care less about solving problems, just wanting to ‘punt’ the ticket to the next person.

        You really need to get qualified support in there before pulling an ad at a place like this

        February 16, 2018 @ 4:17 pm | Reply
    • Just a quick update here:

      Cancellation ticket submitted within hours of receiving no help (Feb 15th), service cancelled inside of WHMCS and refund requirement placed
      Staff deliberately removed the cancellation request
      Second cancellation request submitted (per requirements by staff) on Feb 16th
      Still no refund

      So, these guys don’t even live up to their own TOS (nor apparently do they spell check them)
      ———————
      We offer a 7 day money back guarante, no question asked. Just fill out a ticket to the billing department and wait for a approval to get a refund.
      ———————

      This is a complete joke of a company.
      — No support during realistic hours
      — They refuse to honor their refund policy
      — They can’t even do basic ticket troubleshooting, simply ‘punt’ the ticket back to their client
      — They force you to go through hoop after hoop, even though you’ve gone through those hoops to cancel and obtain a refund.

      This is the exact kind of company you want to stay as far away from as possible.

      February 17, 2018 @ 8:12 pm | Reply
      • I feel very sorry that you feel this way. Considering your past with other providers you seem to have the same “problems” over and over again. We gave you the correct logins in reasonable time (considering you made a ticket sunday night). You somehow claim that we should reply within 10 minutes on sunday nights. That is realistic if you have an SLA with us, but you did not.

        Again, we’re very sorry that you feel this way but in our honest opinion you have been very rude to our staff (and we seen you have had the same way of talking to 5 other providers). You start to call us “Pathetic, poor, slow, ridiculous” and what not. That’s a fairly agressive way to ask for help for support.

        Anyhow, your refund is being processed as said earlier.

        We hope you can find the right provider that fits your (very demanding and strict) needs within the 1-7$/month budget. We even offered you a month for free as compensation on our part as we feel very sorry that you have such a misconception of our services and quality we offer. You denied it.

        February 27, 2018 @ 3:56 am | Reply
        • Tom Whiting:

          The only time I have “problems” with a provider is when the provider is absolutely, ridiculously incompetent, as you are.

          “We gave you the correct logins in reasonable time”
          No, actually, you did NOT. You didn’t even bother to look at the issue, just punted the ticket on down the line. HAD you bothered to investigate the issue, you would have seen that the issue was in fact a problem on your end (confirmed over 30 hours AFTER my initial ticket was opened up).

          “you have been very rude to our staff”
          Yeah, try again. Nobody was ‘rude’ here, except yourselves. In fact, I pointed out more than one error in your system, and I can bet it’s STILL going on today.

          The fact is that you, the company, and hostslim, the parent company are scam artists, nothing more… This much was made quite evident by your refusal to refund my account, despite your terms of service… Additionally, this was made evident by the fact that you DELIBERATELY stalled the PayPal request until the LAST possible moment. Thankfully, Paypal saw through your little scam.

          As I mentioned, the only problems that have been had in the past were with providers, such as yourselves, who are literally as incompetent as they come. Most of these aren’t even in business any more, and you’ll be gone after a short time if you keep up that level of ‘support’ as well.

          The internet doesn’t close down ‘because of night’. It remains open 24×7, and yes, it’s QUITE reasonable to expect a ticket to be answered PROPERLY (did you try using username / password, WITHOUT verifying that username/password works is NOT a proper response) within a matter of a couple of hours.

          BTW:
          You can’t even get your days straight, that just shows the level of incompetence here.
          The payment was sent on February 14th, a WEDNESDAY (not a Sunday), and the ticket was raised within an hour of said payment.

          March 22, 2018 @ 12:25 am | Reply
          • We clearly don’t see it the same way. Your fraudrecord trackrecord say enough about the situation. We hope you will be happy with your next provider.

            March 22, 2018 @ 2:25 pm
  4. Relay Op:

    Do you allow non-exit Tor relays?

    February 17, 2018 @ 8:02 pm | Reply
  5. Jacob:

    The option for $48/year doesn’t seem to be available.

    February 22, 2018 @ 2:25 pm | Reply
    • I see you ordered the monthly plan. You can open a ticket to set it up for the 48/year. Thanks :)

      February 22, 2018 @ 3:46 pm | Reply
      • Jacob:

        Yes I did. I didn’t see any other option. When I click the link the only option it shows is monthly.

        Thanks!

        February 22, 2018 @ 4:44 pm | Reply
  6. Hi:

    I bought the vps but still cannot get it after one day
    The tickets also no answer
    It looks like nobody in this

    February 28, 2018 @ 8:16 pm | Reply
    • Hello Hi,

      I see your server has been setup. Did you receive the e-mail or is it in your spambox?

      March 1, 2018 @ 5:50 am | Reply
  7. Ezdzr:

    Ordered a domain and hosting. Hosting was set up immediately, like the hosting I have bought from them before.

    Domain registration has been pending over 20 hours. No responses to ticket in over 15 hours. I closed the ticket and opened another with high priority now. Live chat has only connected once, I was told the issue would be fixed in a few hours, its been more than a few hours.

    I will reply to this as things progress, if things progress.

    March 1, 2018 @ 2:36 pm | Reply
    • Ezdzr:

      Invoice paid at 5:43 PM, refund requested at 5:10 PM the next day. Almost 24 hours to register a domain. No tickets answered.

      March 1, 2018 @ 5:11 pm | Reply
      • Hello Ezdzr, very sorry. I found the ticket. We’re working on the registration of the domain for you.

        March 2, 2018 @ 3:42 am | Reply
  8. For the ones looking for a KVM SSD VPS – we’ve added plans on our website as well, since we’ve got a lot of questions for KVM SSD Vpsses in the USA.

    March 15, 2018 @ 2:48 pm | Reply

Leave a Reply

Some notes on commenting on LowEndBox:

  • Do not use LowEndBox for support issues. Go to your hosting provider and issue a ticket there. Coming here saying "my VPS is down, what do I do?!" will only have your comments removed.
  • Akismet is used for spam detection. Quoting webhostingtalk.com URL seems to get binned consistently here, but I do peek into the spam box frequently to publish those comments.
  • Use <pre>...</pre> to quote the output from your terminal/console, or consider using a pastebin service.

Your email address will not be published. Required fields are marked *